رهروان

باید راهمان را از راهداران اصلی بپرسیم
رهروان

همیشه نباید دنبال این باشیم که ببینیم خدا برایمان چه کرد.
گاه باید اندیشید که ما برای خدا چه کردیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نمی خوام روز قیامت مدیون حضرت زینب بشم.

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ب.ظ

بابام همیشه می خواست حجاب کامل داشته باشم ولی چادر براش مطرح نبود. می گفت باید بدون آرایش باشم و  لباس بدن نما و تنگ نداشته باشم. و حتی یک تار از موهام هم دیده نشه. ۱۴ سالگی ازدواج کردم. همسرم هم دوست داشت چادر بپوشم چون از یه خانواده مومن و معتقد بود و همگی حجاب چادر داشتن ولی من اصلا بلد نبودم که چطوری باید سر کنم و راضی نمی شدم.

تا این که سال ۷۳ پام به جلسات دینی – مذهبی باز شد و به خاطر نعمت صدای خوبی که داشتم، تو همون جلسات به لطف خدا شدم مداح اهل بیت. همون روزها بود که یک خانم خارجی که تازه مسلمان شده بود و حجاب کامل با چادر رو انتخاب کرده بود، تو یه برنامه تلویزیونی دعوت شده بود.

ــjavanenghelabi - ya zeynab

ـ

ازش پرسیدن: چرا این حجاب رو انتخاب کردی؟
اون خانم جواب داد: نمی خوام روز قیامت مدیون و خجالت زده حضرت زینب (س) بشم.
و همون ها باعث شد که من چادری بشم. یعنی اصلا دیگه در شأن خودم نمی دیدم که با مانتو بیرون برم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">