رهروان

باید راهمان را از راهداران اصلی بپرسیم
رهروان

همیشه نباید دنبال این باشیم که ببینیم خدا برایمان چه کرد.
گاه باید اندیشید که ما برای خدا چه کردیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
افسران - هی میخوام صبر کنم چیزی ننویسم،آخه خداییش این کجاش اعتداله؟؟؟
دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در دیدار با نمایندگان مجلس:دولت آینده نه در فکر تقابل با مجلس خواهد بود، نه در فکر آن خواهد بود که خدای ناکرده مجلس را با آمار غیردقیق فریب دهد.
این
برای نخستین بار است که در کنار رشد اقتصادی منفی، کشور دارای تورم بسیار بالایی است، بیشترین تورم در منطقه و شاید در جهان. کشور با تورم 42 درصدی مواجه است، کشور با بیکاری مواجه هست و در سال‌های آینده مشکل بیکاری اگر اقدام فوری نشود بیشتر و بیشتر خواهد شد.
شما آمار مرکز آمار را نگاه کنید که بین سال 85 تا 90 رقم شاغلین چه مقدار است؟ "سالی 14 هزار نفر".
این بخشی از بیانات آقای روحانی در مجلسه.
نمی خوام زود قضاوت کنم ولی انصافا این اعتداله یا سیاه نمایی محض؟!؟!؟!
در نادرستی این آمار همین بس که بدون هیچ محاسبه پیچیده اگر هر واحد مسکن مهر حداقل یک شغل ایجاد کرده باشد، این آمار به سادگی نقض می‌شود. سوال این است که اگر کسی در درستی این آمار شک کند با کدامین استدلال می‌توان شک او را برطرف کرد؟؟؟

نظرات  (۲)

رو حرفتون فکر کردم متوجه شدم در ست میگید
ولی الان وظیفه ما اینه که به حرف رهبر گوش کنیم و از رییس جمهور منتخب دفاع کنیم
پاسخ:
بله حرف شما هم درسته
ولی اگه نقدی هست که باید گفته شه
درسته
حق با شماست
من قانع شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">