رهروان

باید راهمان را از راهداران اصلی بپرسیم
رهروان

همیشه نباید دنبال این باشیم که ببینیم خدا برایمان چه کرد.
گاه باید اندیشید که ما برای خدا چه کردیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سنگ زمانه

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

غزل ببخش نگفتم تو را ورد کردم 

به عذر پیش تو باز آمدم که بد کردم

سپید گفتم اما نه اینکه فکر کنی

خدا نکرده گل سرخ را لگد کردم 

سپید گفتم اما نه رو سیاه نیم! 

در آن سیاق سخن هرچه می شود کردم

سپید گفتن من هم همه تغزل بود

به قضات صید غزال آن قرآن زیاد کردم

اکبر چه با تو نبودم، هر آن چه بی تو گذشت

همه به حکم دل خویش مستند کردم

صنم پرست نخوانم!که در کنشت سپید

هر آن چه کردم با نیست صمد کردم 

هنوز قافیه جز درس کودکی ها نیست

که زیر سنگ زمانه "احد احد"کردم

مودب 

۹۲/۰۸/۱۱
سرباز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">