رهروان

باید راهمان را از راهداران اصلی بپرسیم
رهروان

همیشه نباید دنبال این باشیم که ببینیم خدا برایمان چه کرد.
گاه باید اندیشید که ما برای خدا چه کردیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دقت کرد و شهید شد

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ق.ظ

دقت در بیت المال

بهش گفتم : توی راه که برمیگردی، یه خورده کاهو و سبزی بخر.

گفت:"من سرم خیلی شلوغه، میترسم یادم بره. روی یه تیکه کاغذ

هرچی میخوای بنویس بهم بده"همان موقع داشت جیبش راخالی میکرد.

یک دفترچه یادداشت و یک خودکار درآورد گذاشت زمین.

برداشتمشان تا چیزهایی را که میخواستم، برایش بنویسم .

یکه دفعه بهم گفت:"ننویسیها!" جا خوردم. نگاهش که کردم،

به نظرم کمی عصبانی شده بود! گفتم: مگه چی شده؟

گفت:"اون خودکاری که دستته،مال بیت الماله."

گفتم: من که نمیخوام کتاب باهاش بنویسم!

دو-سه تا کلمه بیشتر نیست.

گفت: " نه ."

  ***

نظرات  (۳)

سلام علیکم
وبلاگ فقاهت با موضوعات متنوع تأسیس شد. در صورت تمایل تبادل لینک نمایید.
با تشکر
feghahat1.blogfa.com
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/45286
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

انشالله که ما نیز دقت کنیم و ...
پاسخ:
انشاءالله 
به امید کمک حضرت 
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">