رهروان

باید راهمان را از راهداران اصلی بپرسیم
رهروان

همیشه نباید دنبال این باشیم که ببینیم خدا برایمان چه کرد.
گاه باید اندیشید که ما برای خدا چه کردیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ماه خدا از راه رسید و...

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ
فرارسیدن ماه رجب، ماه خدا ، را به همه شما تبریک عرض می کنم و این پست را برای ابراز محبت و دوستی به همه شما (خصوصا عزیزانی که کامنت گذاشتند) ، مزین می کنم به یکی از دعاهای زیبایی که از امام صادق علیه السلام روایت شده و در این ماه خواندن آن سفارش شده است و از خدای بزرگ می خواهم ما را متوجه آنچه در این دعای نورانی بیان شده بگرداند و آنچه در این دعا خواسته شده را در حق همه شما و خانواده هایتان و من و خانواده ام  مستجاب گرداند! التماس دعای فراوان.

خَابَ الْوَافِدُونَ عَلَیغَیْرِکَ وَ خَسِرَ الْمُتَعَرِّضُونَ إِلا لَکَ وَ ضَاعَ الْمُلِمُّونَ إِلا بِکَ وَ أَجْدَبَ الْمُنْتَجِعُونَ إِلا مَنِ انْتَجَعَ فَضْلَکَ. بَابُکَ مَفْتُوحٌ لِلرَّاغِبِینَ وَ خَیْرُکَ مَبْذُولٌ لِلطَّالِبِینَ وَ فَضْلُکَ مُبَاحٌ لِلسَّائِلِینَ وَ نَیْلُکَ مُتَاحٌ لِلْآمِلِینَ وَ رِزْقُکَ مَبْسُوطٌ لِمَنْ عَصَاکَ وَ حِلْمُکَ مُعْتَرِضٌ لِمَنْ نَاوَاکَ عَادَتُکَ الْإِحْسَانُ إِلَی الْمُسِیئِینَ وَ سَبِیلُکَ الْإِبْقَاءُ عَلَی الْمُعْتَدِینَ. اللَّهُمَّ فَاهْدِنِی هُدَی الْمُهْتَدِینَ وَ ارْزُقْنِی اجْتِهَادَ الْمُجْتَهِدِینَ وَلا تَجْعَلْنِی مِنَ الْغَافِلِینَ الْمُبْعَدِینَ وَ اغْفِرْ لِی یَوْمَ الدِّینِ .

باختند آنها که با غیر تو بستند و ضرر کردند آنها که به غیر تو رو کردند و تباه شدند آنها که جز به درگاه تو فرود آمدند و گرفتار قحطی شدند کسانی که جز فضل تو را خواستند. در خانه ات به روی مشتاقان باز است و نیکی و خیرت به خواهندگان عطا شده و فضل و بخششت برای درخواست کنندگان رواست و رسیدن به تو برای آرزومندان مهیاست و روزی ات حتی برای کسانی که نافرمانیت کنند گسترده است و شکیباییت حتی شامل کسانی می شود که با تو دشمنی کرده اند . تو عادت داری به گناهکاران خوبی کنی و راه و رسمت زنده نگه داشتن تجاوز کنندگان از حدود است . پس خدایا مرا به خط راهیافتگان هدایت کن و سعی تلاشگران را روزیم کن و مرا از غافلانی که از تو دور شده اند قرار مده و در روز جزا گناهانم را بیامرز.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">