رهروان

باید راهمان را از راهداران اصلی بپرسیم
رهروان

همیشه نباید دنبال این باشیم که ببینیم خدا برایمان چه کرد.
گاه باید اندیشید که ما برای خدا چه کردیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

متناوب تری موضوع کشور..

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ق.ظ

من دوجنسه هستم…

سلام.
من دوجنسه هستم.

شاید از شنیدن این عنوان طوری حالتون بهم بخوره که مطلبمو تا آخر نخونید.
اما ازتون خواهش میکنم به حرمت فاطمه زهرا(س) حرفمو بخونید، همین.

chadoriha-mini (62)

من ۲۴ سالمه. دوجنسیتی من تقصیر من نبود. از عهده پرداخت پول عمل جراحی برنمیام اما هیچوقت هرزگی نکردم. تنها زندگی میکنم و همیشه آرزو میکنم چادر زینب کبری(س) سرم کنم و همراه شوهرم به مجلس عزای امام شهید برم. اما چکنم که نمیتونم. شبها کابوس می بینم. خواب ندارم. هفت ساله بیقرارم. نمازم ترک نمیشه. توکلم به خداست. برای پسرزهرا(س) هم خیلی گریه میکنم. اعتقاد دارم اگه امام زمان(عج) بیاد کمکم میکنه و نجاتم میده. وقتی نوشته هاتون رو درباره همسرتون خوندم گریه ام گرفت. به همسرتون حسودی کردم. بیرون که میرم خیلی اذیتم میکنن. اهل آرایش نیستم. اهل تنگ پوشیدن و تابلو شدن نیستم اما چهره ام در لباس پسرانه هم جلب توجه میکنه. خیلی اذیتم میکنن. گاه میشه چندماه از خونه بیرون نمیرم. هر وقت هم دلم بگیره ( تقریبا همیشه ) روضه نون پختن حضرت زهرا(س) رو گوش میدم. شبهآ خیلی گریه میکنم.

برام دعا کنید. به خانمتون بگید برام دعا کنه تا بشم یکی مثل خودش.
ببخشید.
دیگه نمی تونم بنویسم. اشکها نمیذارن. پر حرفی کردم. ببخشید.
خداحافظ

برگرفته ازسایت چادری ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">