رهروان

باید راهمان را از راهداران اصلی بپرسیم
رهروان

همیشه نباید دنبال این باشیم که ببینیم خدا برایمان چه کرد.
گاه باید اندیشید که ما برای خدا چه کردیم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

الگوی انتخاباتی ایران...

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱ ب.ظ


 نگاهی می کنیم به گذشته، تبلیغات ریاست جمهوری مقام معظم رهبریدر انتخابات ریاست جمهوری سال 1360 که وقتی از انگیزه ایشان برای ورود به عرصه انتخابات پرسیده شد، در جواب گفتند: «دو انگیزه دارم، یکی وقتی از حادثۀ ترورها در ماه پیش جان سالم بدر بردم احساس کردم که خدای بزرگ مرا برای انجام رسالتهای سنگین خود حفظ کرده همان وقت آرزو کردم که بتوانم باقیمانده این عمر بازیافته را در میدان های دشوار و سخت خرج کنم، وقتی مسئله ریاست جمهوری پیش آمد این را هم یکی از همان میدان ها یافتم و آماده شدم که در این میدان وارد شوم».
 

در یک نمونه از تبلیغات های ریاست جمهوری مقام معظم رهبری آمده است که «حکومت اسلامی، آن حکومتی است که مردم را به فکر کردن دعوت کند و هدایت ذهن مردم را به عهده گیرد».

باید این صداقت گفتار در سخنان نامزدهای امروز نیز دیده شود. نامزدهای ریاست جمهوری باید این شیوه را الگوی خود قرار داده و با شعارها و کارها و اعمال خود ذهن مردم را فریب نداده و به قانون پای بند باشند تا اتفاقات تلخ انتخابات دوره قبل که شاهد آن بودیم، تکرار نشود؛ چرا که بروز این اتفاقات جو روانی جامعه را دچار التهاب کرده، موجب شادی دشمنان قسم خورده و دیرینه شده و آسیبهای دیگری را به همراه خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">